Wednesday, October 5, 2011

sem BARU cerita BARU

budak gila ronggeng :P

waaahhh...gila lama aku tak update blog kan...masa raya memang busy gila la kan pastu masuk lak sem baru, memang busy sangatlah kat UKM tercinta nih...HUHU..macam biasalah bila masuk sem BARU of course la nak bukak buku BARU n bermula lah cerita BARU..kalau bukak buku BARU mesti ada AZAM terbaru kan...kalau aku dengan kawan2 aku mesti AZAM nak study betul2, tak nak main2 dah masa kelas, nak buat esaimen awal2..BAEK punya azam tapi bila 3 minggu kat ukm nih macam takde apa2 perubahan pun...diri aku macam ni la jugak...FACEBOOKING je kejenyer, itu belum campur dengan tidur aku plus ketagihan MERONGGENG aku ni...ish3...sedar la kau nisa oii...dah masuk tahun 2 neyh..ce malu sikit dengan junior2 tu :P

ACCIDENT MOTOR~
haa, hari ni je aku dengar lagi satu eksiden motor budak2 UKM..tragis jugak, ada kaitan dengan kepala , siap kritikal lagi tuh..ADOYAI...seram aku..al maklum la aku pon penunggang motor gak...memang makin berhemah la aku bawak motor kan..
before ni pon, minggu lepas tak silap aku, ada budak laki student UKM fakulti ekonomi pun eksiden motor plus nyawa melayang...PERGHHH...sangat kesian plus sedih ok..belajar pon tak habis lagi dah tragedi menimpa kan..
serius aku rasa takot sangat, mula lah rasa seram je nak bawak moto even ronda ukm je pon..hope aku takde pape n selamat di hari2 yang mendatang...doakan aku selamat ye :) korang n korang pon jangan bawak motor laju2 eyh...SAYANGI NYAWA ANDA! hihi..ase nasihat terlebey pulak :P


No comments: