Monday, October 31, 2011

kempunan di tempat berLUMUT

tak taw nape mesti aku suka gambar2 aku ngan cik AIDA nih..PELIK..haha :P

hai hai korang! ok aku sedar kisah ini dah lama berlalu tapi aku tetap nak post gak!suka hati aku lah kan..HAHA.. aritu aku pegi camping interaksi budak2 SUKSIS kat tempat berLUMUT iaitu LUMUT, PERAK....even tak berlumut, aku nak cakap gak tempat nih berlumut..hoho...memang happy pegi camping coz agak rileks coz lebih tertumpu pada junior2 yang baru nak berjinak2 dengan SUKSIS kan..so tengok2 n have fun jela dengan dorang kan :) tapi masa kami pegi TELUK BATIK , aku n kawan2 sangat terkilan ok coz xdapat nak main BANANA BOAT n segala bot yang ada!huaaaaaaa....ni semua gara2 tak bawak baju bersih..kalau bawak, dah lama aku naik natang tuh...dengan rasa sedih, aku n kawan2 pergi membawa diri ke bahagian hujung pantai n berPIKNIK kat situ...kau ada?takde kan?hoho..

takpelah, aku redha and aku harap ada lah lecturer2 or jurulatih2 yang nak pegi tempat yang ada banana boat lepas nih ...kempunan sungguh rasa!HUU :(

k laa..layan lah pic2 kami kat bawah neyh :)

kanak2 riang di depan khemah!yeeeeahh :P

ok fine..aku nak nampak bot belakang tuh tapi aku sendiri yang menutupinya..DEMM

kenangan bersama bot even tak naik pon..WAKAKA

untunglah tasha dapat duduk depan sekali :P

dengan selamba naik menatang nih...kihkih

sian melihat keadaan ustazah after explorace...SEBAK!haha :P

kelakar sangat time nih..rasa nak gelak guling2 dengar marwan bagi instruction..HAHA
bukan senang nak bagi arahan kat kawan2 yg dibutakan tuk masukkan maker dlm botol tuh..SEMPUT weyh aku tengok! :P

cik TASHA yang sentiasa menanti arahan MARWAN...macam bini ikut cakap suami dah :P

muka junior yang dah diconteng...HAPPY semacam je aku tengok :P

tengok bot tu je, abaikan kami :P

weeee...kami jejakkan kaki di TELUK BATIK!

BERGAMBAR saja! :P

pantai di TELUK BATIK..eh ni pantai ke teluk?confius lak tetibe..grr

kami hanya berpicnic sedangkan orang lain sibuk mandi2..jeles ==

aida pandang mane ntah..suka suki je pandang tempat lain!heh :P

nak pegi kat batu belakang tuh then snap2 pic lah kan tapi jauh la plak plus dalam air ondway nak gi ke area batu tuh... jadi kami snap2 kat tepian jela kan..sedeh..huu

budak2 suksis yang tak macam suksis!wakaka :P

ehem..menikmati pemandangan lah sangat :P

bila kami2 ni tak mandi pantai, inilah hobi kami..photoshoot!HAHA :p

kami budak suksis yang senang n susah bersama :)

awek suksis baring2 atas rumput..phewittt~

hebat tasha jadi photographer sampai sebelah kaki dye pon sibuk nak masuk gambar!HAHA rosak2 :P

bila pakai baju nih ramai2 , baru terasa baju ni cantek..HAHA..

k fine..aku memang menyibuk menyelit kat dorang neh...sumpah manja gaya faresha!HAHA :p

bersama budak2 hot plus meletup PIQA N TASHA :)

AA tersayang :P

aa n wan yang sebilik, tido sekatil plus sebantal!HAA tipu je, katil laen2 la :P

awek cun, IZYAN YASMIN yang berperangai macam budak, suka maen belon!gagaga :P


salam 1 SUKSIS :)

1 comment:

Anonymous said...

belajar banyak