Monday, October 17, 2011

APA ITU CINTA??

budak gemuk mane lak sesat nih :P

ayat dekat ATAS tersangatlah rasa bahagia kalau kita hadapinya betul2 kan!huu..tapi tu lah, aku tak pernah pun hadapi pengalaman camtuh..HAHA..rasa sentap pulak kan..emm, kalau dekat sekolah dulu biasa la nak admire2 laki kan, tapi sekadar suka2, bukan nak laki tu bercinta dengan aku pun..saje gedik2 nak tengok laki tuh...kalau dari jauh nampak batang idung dia, mesti aku dengan kawan aku dah tak keruan nih, mesti tersengih2 macam kerang busuk bila lalu sebelah dye..DEMM..itu perbuatan yang sangat memalukan k..aku tak nak dah gedik camtu..HAHA..( ye ye je aku nih)
kalau aku ada admire sorang laki pun, kalau ada kawan aku tetibe nak kat dia, aku bagi je kat kawan aku, aku tak kisah..lagi pun aku just admire jek, bukan bercinta pun kan, bukan hak milik kekal pun kan..so tak payah lah aku nak GELABAH sangat kan!huu (baik tak aku)haha..DEMM..



aku SUKA sangat kartun atas nih...tersangatlah realiti bagi manusia2 macam aku kan..jauh sekali dengan bf tapi dengan kawan2 laki or perempuan pun aku camni..HAHA..(terok gile rasa) kalau dalam alam maya(facebook la terutamanya) aku memang boleh nak kecoh2 berchatting plus mengarot sakan dengan kawan laki or perempuan..macam dah mesra sangat lah neyh tapi bila lepak n jumpa depan2 memang kadang2 rasa kekok...maybe aku memang lambat sikit nak mesra dengan seseorang, jumpa banyak2 kali baru boleh masuk air..hehe..nasib lah kan dapat kawan facebook macam aku nih :P


agak2 nyer kalau aku bercinta, mesti aku macam kartun kat atas nih kan..HAHA..(macam la akan bercinta kan) :P

p/s : hope pasni kalau aku ada admire seseorang, ada yang menerima aku..HAHA..bahagia nya perasaan tuh..haha..DEMM...kau tak payah berangan la nisa!
k la nak study tok kuiz esok...maleh tol ase..ni pun dah melencong +mengarut kat blog..grr..nakal tangan neyh!hu..NYTE korang :)









No comments: