Monday, October 17, 2011

hAri terAkhir bersAma AMIN tersAyang~

HAA..bila entry aku bertajuk AMIN tersayang, mesti ingat aku dengan bf tersayang kan!ahakz...takde maknanyer aku nak wat entry gitu kan :P AMIN tersayang nih KOLEJ AMINUDDIN BAKI laa..kolej KESAYANGAN taw, bertuah kolej nih aku sayang kat dia..ngeh3..actually malam nih, krew2 ABADI(dinner kolej) ada buat malam PENGHARGAAN untuk krew2 DINNER sem lepas dulu..aku lah tu antara krew2 yang sangat rajin masa dinner AMIN dulu (rajin lah sangat kan..gaga)...so, aku dengan semangatnya lah pergi malam penghargaan nih coz dapat MAKAN FREE..tu je tujuan aku semangat datang!HAHA..(nampak sangat kegemukannya:P)



makanan xde la mewah sangat tapi memang sedap lah (kalau perut lapar mang gelojoh jela kan..HEE


muka AKU cam SANGKAK :p



kak ATRA tersayang roomate dulu sedang makan...WEE





ni pulak syida cosmate aku yang tercinta...MUAHH :p





AIDA..rakan suksis yang datang jugak..jeles ok dia tak tukar KOLEJ!DEMM..haha:P



xdapat dah nak join DINNER KOLEJ ngan kak atra :(



aku dan dia memang gila gambar~



sejujurnya memang ini jela kawan2 kat KOLEJ AMIN yang aku rapat...SYIDA N KAK ATRA...tanpa dorang kat AMIN tuh mang aku sunyi gila kot, confirm rasa sunyi hari2 then rasa macam nak hentak pale kat dinding...dengan ada nya dorang, ada gak kawan2 time rasa nak MERONGGENG kan..huu..kalau GENG NGEHZ takde,ngan dorang dorang ni lah aku hang out :)


hurm..MALAM nih lah last aku join program kat kolej AMIN, seronok sebenarnya membusykan diri dengan aktiviti kolej neyh...tapi nak wat camne kan, aku terpaksa tukar ke kolej KERIS MAS demi SUKSIS tercinta(cinta lah sangat)...aku malas je nak citer KEBAHAGIAAN aku di kolej AMIN n KETIDAKBAHAGIAAN aku di kolej KERIS MAS..nanti nampak sangat aku tak bersyukur kan..hoho..takdelah, aku redha jek kena tinggal kat kolej yang gila jauh nih...mujur lah ada kawan2 SUKSIS kan..terasa hidup ni terisi jugak kan :)
SELAMAT TINGGAL AMIN TERSAYANG :(
(poyo gila padahal hari2 still lepak AMIN):P

abes dah ngarot :P DAAA :):):)
















1 comment:

nur said...

INGAT BETUL2 BOIPREN TADI..

http://nurhafiz2009.blogspot.com/2011/10/bagaimana-nak-buat-blog-kita-famous.html