Tuesday, October 25, 2011

REAL steel REAL game!!awesome :P

tiket tiket movie yang syiok habes...tak rugi tengok..wee

rakan rakan seperjuangan di ukm tercinta :)
liena lyn and nurul ayuni :P

k fine..pic aku ngan syida nih tak cantek, gelap gelita sebab tak jumpa flash camera hp tuh..wakak..layan jela kan :P

REAL STEEL! movie yg sangat kreatif :)

actually aku tersangatlah ngantuk sekarang nih..tapi cam tak logik je nak tido sekarang nih..baru kul 11.34 malam kot, macam awal je..heh...so, aku amek la masa jap neyh ngan update blog..tak salah kan?gagaga

aku habes kelas kul 4 petang tadi then tiba2 ada member aku nak gi tengok real steel, memang aku pantang lah kalau ada member nak gi tengok movie neyh...lagi2 citer REAL STEEL, sume orang cakap best woo, aku ingat kan nak tahan je nafsu aku tunggu budak2 download kan..hoho..tapi tak tertahan jugak and terpergi pulak ke alamanda tuh...wee wee...

even mata aku ngantok2 abes kelas petang tapi segar bugar bila nak gi tengok movie..DEMM..terok perangai!
mang tak rugi langsung aku tengok citer tu! sangat best! rasa macam tengok real game robot lawan robot tuh..aku n kawan2 mang dah bersorak2 macam ada kat stadium dah..huhu..semangat!

so, kawan2 yang tak tengok lagi, gi lah tengok, memang terbaek!tak puas tengok..hope ada real steel kedua..kikiki :P

antara part2 yang kelakar..wee:P

yeahh..tengah berlatih bertinju..good ATOM!a


K la korang..mata dah tak boleh bukak..sebelum aku mengarot ngan lebih terok, baik aku stop!hu...b4 aku tido, rasa nak teriak BOOOOOOOO MAN U atas kekalahan yg memalukan tuh! HAHA.. rasa nak letak muka dalam mangkuk tandas (pyokong man u berkata) :P
chelsea sangat baek ok!:P

SALAM KESABARAN BUAT MANCHESTER UNITED !^^

No comments: