Friday, October 14, 2011

unit FRU & unit BERKUDA PDRM~

WEEE...atas nih pic aku ngan kuda....geram jek tengok kuda neyh,geram nak naik!huu..

ari sabtu aritu aku n dak2 suksis gi FRU n unit berkuda kat mana ntah, tarikh pon tak ingat..HAHA...nasib lah kan jadi manusia macam aku, mang tak ingat tarikh langsung...NGENG~ first time kot pergi n tengok sendiri unit FRU n berkuda PDRM neyh...unit FRU memang best, lagi2 masa ada rusuhan or demonstrasi or perhimpunan haram, memang nyawa dipertaruhkan la jawabnya!hoho..takot aku nak masok unit neyh..sal unit berkuda PDRM lak memang aku tak penah taw ada gak unit tuh..engatkan tak pernah wujud..HAHA..so korang n korang layan jela pic2 neyh ye..enjoy :)

ni muka sume dah penat gila, muka kehausan air, macam muka nak mintak penampar pon ada, muka aku la, orang laen tak..hihi :P
haa ni, dorang wat demo time rusuhan, serius dorang nampak smart n GAGAH..LIKE..hee
tapi masa tengah2 aku dok kagum tengok dorang kawad, boleh pulak ada sorang abang polis tu tercampak KAYU yang dia pegang then terkial-kial cari atas jalan..haha..penat aku gelakkan dia...tu la sape suruh semangat sangat dok hayun kayu tu,dah tercampak..heh

skuad intermediate yang best....sayang u olsss..HAHA

kawan dengan muka semangat atas kenderaan FRU :p

kuda sedang mencukur bulunya...nampak cam sakit jek..kesian..HUHU

sedang berdemo...dengan rasa kagum aku tengok :P

kami kami yang suka bergambar, semangat naik kenderaan FRU yang tinggi n curam masa nak turun, ketar lutut!HAHA

masa perhimpunan BERSIH dulu , macam ni la dorang sembur..PADAN MUKA..haha
TAPI padan muka kat kami2 jugak sebab dipaksa beratur panjang depan WATERCANNON (kenderaan sembur air neyh) then kena sembur dengan air bodoh2 camtu jek..DEMM..abes basah! :P

kakak FRU yang GAGAH n CUN, bukan senang nak masuk unit FRU nih, kena ada daya ketahanan yang tinggi, memang ada bape ketul je perempuan dalam unit nih...kalau perempuan macam aku ni, memang tak lepas lah nak masuk kan..LEMBIK!haha

abang polis naik kuda,BESTnyer...UNTUNGLAH jadi dia..JELES ==

aku , tasha and aida ngan perisai FRU..perisai ke?tak tau la nama apa..suka ati aku la kan..ngeh3

tu dia dah abes pon pic2 yang ada..UNTUNGLAH dapat pergi unit2 nih kan, bukan senang nak pegi tengok sendiri kalau tak masuk SUKSIS kan..ngee..byk ilmu yang aku dapat even tersangatlah penat but still ENJOY :)


No comments: