Wednesday, March 28, 2012

TIPU?? MENIPU?? DITIPU?!

no cheating ok.. ALLAH tak suka ye sayang sayang semua :)

korang pernah MENIPU tak??
ker korang pernah DITIPU???
aku yakin semua manusia atas muka bumi nih pernah mengalami benda benda macam nih
# kecuali orang yang tak pernah berkawan dengan orang..kan?

MENIPU???
memang best menipu orang
tak tipu! aku memang pernah menipu #aku mengaku
lagik lagik orang tersebut percaya bulat bulat
lagi laa aku suka bagaikan setan kan!
tapi jangan lah menipu teruk teruk sangat bhai
sampai maruah orang sekeliling kita tercalar??
ya ampun..puaka sangat tu dear :)
TIPU SUNAT takpe kot?????
#tipu sunat ikut situasi? heee prinsip mengarut tuh :P

DITIPU????
ohh yang ini memang sangat puaka!
seyes aku sakit jiwa!
seyes hati aku rasa bagai dihiris hiris!
aku rasa ok kalau ditipu atas niat baik tapi kalau NIAT TAK BAIK??
aku mmg tak boleh terima!
rasa nak lempang2 pun ada!
#banyak pulak tanda seru aku kan
ye memang aku marah! #heh

kesian perempuan kena tipu macam tuh jep ! :(

menipu dalam EXAM??? perkara biasa dalam kalangan pelajar #ayatBMakuokkan..heh :

aduihhhh perempuan ini..aku lak yang panas tengok! #cool cool!

heeee budak kecik pun pandai??? jangan jangan! blaja dulu dikk :P

pic pic kat atas memang mengarut suka suki aku je kan..huuuu
sebenarnya nak story mende nih!
SATU KEJADIAN MENIPU YANG BERJAYA DILAKSANAKAN DENGAN JAYANYA! heeee

aku and the geng terpaksa tipu budak montel sorang nih
macam macam kot tipu
tapi seharian jela, takde lah hari hari kan..huu
tipu cakap nak jumpa member lah #sedangkan nak keluar beli kek!
tipu cakap nak buat keje dgn member lah #sedangkan pergi buat kad bufday utk dia!
tipu cakap ada ular dekat tandas #sedangkan juz nak pancing tok baling tepung jep!
tipu cakap nak berzumba bagai #sedangkan another suprise menanti!
tipu cakap budak2 nih lambat sikit nak berzumba #sedangkan nak lengahkan masa sbb nak siapkan suprise kedua!

memang sakit otak sikit nak buat semua nih
lagi lagi dalam masa yang suntuk kan
tapi takpe kami sangat BAHAGIA k!
sori dak montel kesayangan kami
terpaksa tipu kau AA !
kami bahagia sangat!
hope kau bahagia, terharu semua lahh...huuuu :)

geng MONTEL 4 ever sayang semua :)

our love for u my dear RUHIL :)

kami kami yang sangat LAPAR masa nih ! aummm :P

bufday gurl AA si merah tu yee ... AA tertipu okeh! :P

budak montel sorang nih jadi tumpuan :)

AA n WAN (ketua segala penipuan)...hahahaha

TASHA HUDSON WIF BUFDAY GURL :)

AA wif MIDAD KENTANG :)

slurrrrppppp..ok fine..aku lapaa tengok benda2 ni semula okeh.. #nafsu membuak buak! demm

kami kami yang jahat yang menipu kawan kami..MAAF YE SAYANG! :)
dari kiri: MIDAD KENTANG, WAN CHUMELL, NYSAH NGEHZ and NATASHA AWESOME! :p

hepy befday AA aka ZALEHA!
semoga panjang umur beb!
semoga bahagia dunia and akhirat!
SAYANG KAU SELAMANYA!
SAYANG GENG MONTEL!
muahhhhhh :)

6 comments:

syahida.razali said...

wah!siap tmpal kat dinding bilik.

nysAh ngEhz said...

budak2 ni mmg semangat! heh :P

Uncle Jonni said...

hakhakhak... bestnya ada org buat seprais... huhu

nysAh ngEhz said...

teringin gak ke? hahaha :P

kay_are said...

selalu je menipu dlam blog.. siap ngaku lagi aku tipu dorang =P

nysAh ngEhz said...

kahkahkah..mgaku takpe..yg tak mngaku tuh? sentapp wehh :P