Tuesday, March 6, 2012

kawan MAKAN kawan !

kawan MAKAN kawan umpama MANUSIA MAKAN MANUSIA #sangatteruk!

kita semua sebagai seorang KAWAN
kita semua ada KAWAN
tak kisah la ada sorang kawan ke, ada seribu kawan ke kan?
dalam hidup kita nih semuanya harus dijaga
semuanya harus disayangi
hubungan dengan ALLAH SWT
hubungan dengan FAMILY :)
and termasuklah jugak hubungan dengan insan yang bernama KAWAN atau SAHABAT!

TAPI kenapa mesti ada cerita sedih?cerita berunsurkan kejahatan?
cerita kawan MAKAN kawan!
cerita TIKAM dari belakang lahh!
cerita DENGKI kawan baik sendiri!

kalau masa sekolah sekolah dulu
aku boleh terima lah benda benda macam nih
otak masa tuh tak boleh berfikir waras sangat kan
ni dah besar der! dah masuk u dah pun!
agaknya otak tak bape nak matang lagi kot!

tak payah nak makan KAWAN sangat lah kan?
baik makan terus je daging MANUSIA tuh! #emo

# aku pelik sangat bab2 kawan yang suka MENJAJA KEBURUKAN KAWAN SENDIRI, kawan baik sendiri pulak tuh? ya ampun..perlu ke nak cerita satu dunia keburukan kawan baik anda sendiri??perlu ke? aku boleh terima kalau cerita kat seorang kawan je (maybe nak hilangkan tension) tapi kalau nak kecoh satu dunia...untuk apa sayang oiii??? #nak buat semua orang bencikan kawan baik kau ker? #tolonglahjagatepikainkausendirijek!

# kalau kita sayang kawan baik kita, kita tak sepatutnya mengaibkan dia kat semua orang! aku rasa tak perlu kot....segala keburukan dia better simpan dalam hati...kita sayang kawan kita kan? baik nasihat dia kalau betul dia salah.. #aku pun tak kuat nak nasihat kawan sendiri #tapi benda nih boleh cuba slow2 kan :)

# aku taw, kadang kadang ada seorang kawan cemburu dengan kawan baik dia yang perfect di mata orang sedangkan dia tahu segala keburukan kawan baik dia tuh...come on lahh! tak yah nak jeles sangat k! kau lagi berperangai buruk dari kawan baik kau sendiri if jaja cerita buruk dia! #rasanaklempangbudakcamnih

# kan lagi bagus, kau doakan dia menjadi manusia yang lebih baik..dari kau bawak cerita bukan bukan ! cuba jadi kawan yang baik! cuba! tak salah dear :) #akupunsedangcuba :)

haiwan pun saling menyayangi..apatah lagi kita sebagai manusia #takmaluker?

bukan senang nak jadi camni #akutahu

sahabat susah senang #akubahagiabilakorangbahagia :)

bersahabat memang indah #kalaukitamenjaganyadenganbaik #percayalah :)

sedih baca ayat nih #tetiberindugeng! sobs

aku sayang cosmate aku #eventakpernahluahkan #heh :)

geng NGEHZ! lagilah aku sayang #rindu korang semua #kawan sampai akhir hayat ye :)

aku tahu aku pun bukan kawan yang SEMPURNA
apa pun sama sama lah kita ke arah itu :)
chayok2 semua!
jangan kawan MAKAN kawan
ALLAH marah! :P

daaaaaa abes ngarut :)