Monday, November 14, 2011

gElagAt di hAri rAya AidilAdha :P

SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA :p

ok..masa untuk update bout raya haji aritu..weee...raya haji kat kampung aku takde la semeriah raya puasa kan...kebanyakan orang tak cuti sangat...masa aku raya aji pun terhad gak even aku tak keje..semuanya coz ada camping SUKSIS hari selasa tuh...jadi tak dapatlah nak raya sakan sangat kan..hari ahad n hari isnin je aku raya..sedeh! tapi nak wat camna kan, redha jela..hee...

PAGI2 raya aku n adik2 pergi tengok haiwan2 dikorbankan...semangat KORBAN itu penting ok! mak n ayah aku mang dah lama pegi kat tempat korban tuh..aku n adik2 ku je lambat sebab nak melantak jap..hihi...then terkejar2 kami pegi tengok korban tuh...datang2 je orang tengah duk sembelih...macam2 perangai lembu ada, ada yang ganas, ada yang redha je, ada ke?aku tak pasan ada tak lembu yang senyap je menanti disembelih...huhu..semua dok meronta je aku tengok..kesian!hu...lepas satu satu lembu kena sembelih..aku n adik2 pun blah la dari situ n teruskan agenda iaitu PHOTOSHOOT!HAHA..sengal kan...punya la tak taw nak wat apa, jadi masa tak terbazir dengan berposing sini sana....weeee (muka bahagia)

lembu yang dah disembelih..lembu ke kerbau nih?tetibe tak sure...lembu kot :P

haa..ramai tak ramai orang yang datang tengok KORBAN..best! rugi sape tak gi tengok :P

ZILA n ZATY di tempat korban...hujan rintik2 time nih, hujan rahmat tu :)

lelaki lelaki sedang melapah daging :)

yeahhh..kepala haiwan yang diletak ditepi..anda mau?wakaka :P

dengan semangatnya aku pegi kat depan pale haiwan nih even berdarah2..eww :P

depan rumah terchenta :)

minah mana ntah nih..heheh

lantai nih dalam pembinaan lagi..sekian :P

aku dan budak upnm yang suka tabik..aku budak suksis pun tak suka tabik2 :P

aksi nak mengheret ZILA..daya ke?:P

kanak2 riang di pagi raya :)

si budak tegak dan si budak senget :P

muka bahagia di atas motor :)

muka sengal dengan CCV :)

muka cam cibai..HAHA :p

macam gedik tapi tak gedik ok :P

abaikan view belakang, nak aku dan buaian je sebenarnya tapi ada mende2 laen yang menyelit.HEH

SEKIAN saja gambar2 masa raya haji aritu....mau tido..cau cin cau :)










2 comments:

Hanami Fernida said...

cun nye nysah.. ko dah kurus ar beb..hheh...jeles aku.. ko diet ke?

nysah mydon said...

takde makna nak diet2 weyh..n takde makna nyer aku dah krus, dlm pic tu je nmpk krus :P