Thursday, August 18, 2011

uglY sunAkO! uglY sunakO!!!!



ugly sunako :P (sgt kecian)

haa...aku terlayan 1 citer jepun baek punye..tajuk citer tu YAMATO NADESHIKO SHICHI HENGE...xtaw lak aku nak translate tajuk citer neyh, mang haram xpaham kan..hee..dlm citer neyh ader sorang gurl name dye sunako..sian dye...dye yg dulunye gurl yang normal bertukar menjadi gurl yg horror n menakutkan..sumenyer sebab ader laki yg dye minat tolak cinta dye n laki tu cakap dye hodoh..bongek tol..aku lak yg saket aty...tapi kelakar gak aku tengok cter neyh sebab sunako mang pelik...dye sangat excited biler tengok brg2 tengkorak, patung2 hantu yg menakotkan...err...(aku pown minat tengkorak gak tapi xde la suke kalau tengok hantu kan,hee) yg plg kelakar,biler sunako neyh terluka tangan or nampak darah, dye bukannyer rase saket ke aper tapi boley senyum n gelak2 coz suke sgt tengok darah..haha..agaknyer kalau dye dah nak mati kena tikam pown boley senyum2 ag kan..huu...

1 benda yg aku suke tengok sunako neyh..biler orang dok jerit2 kat dye cakap Ugly sunako! ugly sunako!ugly sunako! dye tension n terus jerit sekuat hati...n dgn tibe2 nyer 1 umah cam terkena renjatan elektrik n sunako jd kuat n bley teros belasah2 org..hebat kan? aku teringin nak kuasa gitu gak! org dok jerit2 kat aku, nysah gemok!nysah gemok! aku tension,aku jerit then aku jd kuat..siaplah korang!haha (tapi yg slalo ckp aku gemok, mak n ayh aku jep, abes la depa..hihi) biler aku ader kuasa camtu, baru org takot ngan aku...baru org taw aku ni bonzer sejati ke tak...haa...


salah ker aku nak jadi gemok?alaa..kalau aku kurus pown, aku tetap tak cantek gak kan?ahakz...so aku mang maleh nak diet2 nak joging2 n seumpamanyer, mang haram aku pelik kan...huhu....aku nak bahgie jek makan cam bese, nak wat camne dpt bdn cepat naek kan..ngeh3...aku taw laki xsuke gurl gemok2 neyh...cam ayah aku, nak mak aku yg kurus jek, yg gemok2 xnak...tapi anak2 dye sume gemok..hahah..naseb la ayahku! kalau aku gemok, laki xnak kat aku, k fine, aku pown xnak kat laki..hahaha..nak duk bawah ketiak mak n ayh 4 eva n eva...wink ^^

k la.. terlebey ngarot lak aku neyh...dush dush! (pukul tangan)...jgn mengarot byk ngat nanti sume org taw...ngeh3....chow dulu...miss u olss GENG NGEHZ :)


2 comments:

zyma_senpai said...

kome suke cite nih

nysah mydon said...

ko tengok da eyh?laki kacak2 belaka..hee...aku tgok ader yg kartun punye laa..mst best kan