Sunday, August 14, 2011

sekAli lAgi :)


biler tengok dorang nih macam keluarga bahgie lak kan..hihi

tetibe plak nak citer benda yg da lepas..baru ari ni ader mood..hek2..da berzaman aku tengok
citer SEKALI LAGI neyh tapi skunk aku still lagi teringat citer neyh..memang best sangat2 even aku xsuke sgt ending dye..aku nak sam ngan lisa!huhu...aku engat lagi.aku tengok citer neyh sorang2 jep kat times square..cekal tak aku tengok sorang2!hee..terpakse la tgok sorang2 coz zyra n luqman da tengok,aku je yg blom tgok...dgn semangatnyer, aku masuk la wayang sorang2, pilih seat atas sekali plus ujung sekali.. amek kau..punye la nak terpinggir dari orang ramai..huu..seat mang penuh giler la kan, sume couple je..saket mata aku tengok..huh
pastu ader la plak 3 ketul manusia duduk sebelah aku, maybe adeq beradeq or kawan2...ok fine, nak duduk sebelah aku duduk jela, haram aku pelik kan tapi yang buat aku panas plus malu biler dorang pandang2 aku cam nak makan aku jep! xpenah ker tengok orang layan movie sorang2!haiya...tengok2 aku pastu terkekek2..adoy..aku wat muke bodo jek, maleh nak amek port..suke ati aku la nak tengok sorang ke aper..kalau aku ader laki da lame aku angkut la..grrrr..
berbekalkan mcd yg aku cilok bawak masuk dlm wayang, aku layan jela movie tu...seyes best sgt..watak sam mang kelakar abes!lisa pulak mang pnday wat aku touching smp nanges2..si budak kecik mia sara pulak mang byk ckp n kdg2 cam mulut laser dah!geli ati aku tengok..huhu...mase part kelakar,aku gelak mcm org giler, mase part sedey aku nangeh mcm mati laki...haha..aku wat slumber jep even manusia2 sebelah aku pandang...suke ati la kan..aku yg byar seat tuh..heh...nway, citer SEKALI LAGI mang best! sedeyh sgt cam citer LAGENDA BUDAK SETAN :) xrugi aku gagahkan diri tengok sorang2!huu....

ok tu je ngarot..huhu...sepatotnyer aku kena wat kueh raye malam neyh tapi xjadi lak..tetibe xde mood..ahakz...nak wat kueh raye pown kena ader mood taw, baru kueh raye jadi sedap n mantop!hee (padahal mood mls nak wat) chow dulu! ^^

2 comments:

Mida Razak said...

hahaha.. weh.. nk sket kueh raye.. hoho.. ak pon da tgk.. kt laptop jer.. huhu sedey.. nape x ajak ak.. hahahaha...

nysAh ngEhz said...

nak kueh raye kne la dtg raye uma aku..ahakz..kalo ko ader kat kl,da lame aku angkut kau der!haha