Monday, December 12, 2011

OMBAK RINDU memang kelakar.SERIUS :p

muka muka sangkak yang tengok OMBAK RINDU.luqman terpinggir.kikikiki

ok ok.dah lama kami pergi tengok cerita ni.baru sekarang nak update.suka hati aku la kan.huu.

mesti korang pelik kan
sebab apa aku cakap kelakar?
memang kelakar la weyh
bukan aku, AIMI NGEHZ n ZYRA NGEHZ je yang gelak
satu hall gelak
macam tengok filem komedi pun ada
sedangkan tu cerita sedih
aku pelik
sebab semua kata sedih...

aku dan kawan kawan
dengan semangatnya nak tengok
dengan bermind set kan cerita ini memang sedih
siap bawak tisu lagi
bersedia untuk nangis
hahaha ngeng

bila tengok pelakon yang ada
memang mantop
aaron,maya,lisa
perghh
memang meletup lahh
tapi rasa macam ada tak kena
aku rasa lisa patut jadi IZZAH
jadi budak baik budak suci
and maya jadi MILA
budak gedik, artis famous gitu
baru sesuai and tak jadi kelakar
aaron dah ok!duduk diam2
hohoho


ombak rindu :)

part ni pun kelakar.beriye aaron pertikaikan nama kucing tu.nama kucing je pun.pastu pertikaikan baju maya buruk.lawa je aku tengok.heh.last2 sweet2 berdua macam ni.sabar betul maya :)

part ni aku boleh gelak gelak. lisa tengah marah beriye masa ni, dengan speakingnya.dengan hidung kembang kempisnya. kelakar lah!hahah. tak sesuai jadi jahat.suka dia jadi baik :)

part ni pun kelakar.sedangkan lisa tengah sedih gila gila masa ni sebab baru tahu aaron dengan maya. dia menjerit n mengamuk gila masa ni. sumpah kelakar. tak sesuai. yang kertas yang dia pegang tuh gambar2 aaron, dia koyak koyak la sebab geram. pastu dia tengok cincin kahwin kat jari dia, dia tanggal cincin tu, macam nak baling.tapi tak baling.dia sarung balik! mati mati aku ingat dia nak baling!HAHA terover sangat otak aku.

oh my.masa ni memang rasa touching gila.sebab aaron menangis!aku memang tak boleh tengok lelaki nangis..huaaa...

ok.ok. aksi ini memang sangat dinanti nantikan oleh kami..HAHA..gatai!

aaron: kau suka aku sentuh bibir kau?
maya: (diam)
aaron: kau suka aku sentuh macam ni?(bibir je k, bukan tempat lain)
maya: (diam lagi)
aaron : kau suka tak!
maya : (dye angguk kot, aku tak sure,haha)
lalu, terjadilah~~~~tetttt





akhir kata dari kami, cerita ini banyak kelakar ok!
sedih itu ada tapi tak sampai kat aku
kat ZYRA maybe sampai sebab dia tengok dengan balak dia kan
aku nangis jugak, part LISA nangis, pelik kan?
sepatotnya part IZZAH kena madu
tapi seyes aku tak sedih bila maya nangis
aku sedih bila lisa nangis
serius touching!huu
AIMI tak nangis kot, dia asyik mengomel je duk sebelah aku
dia lah asyik cakap kelakar lah, yang buat aku dok gelak
termasuk balik air mata aku.demm.kikiki

apa apa pun
even cerita ni banyak kelakar
or banyak sedih
cerita ni boleh tahan la bestnya
dah dapat kutipan 9 juta pun cerita ni
TAHNIAH!
untungg besar tu!meh la share ngan aku sikit!heee :)

No comments: