Saturday, December 24, 2011

dating dengan COURSEMATE part 2 :)

kenapa part 2?sebab ni sambungan dating hok dulu deh...kikiki...teruk betul aku kan..baru ni la nak update nya...masa part 1 dulu aku story kami kami nih pergi dating gi mandi kat sungai tekala..then lepas mandi, mulalah kami lapar dahaga then pergi lah balik bangi makan pulak..dasar budak gemuk belaka!weee :P

makan chicken chop memey sodap!sebab lapar gila kot..wink

lapar pulak bila tengok gambar makanan nih..demmm

SUHA :)

MUNA...ACHEH MARI NIH :)

SUHA DAN AKU...macam kembar lak rasa...suha KURUS and aku GEMUK....hanya saiz membezakan kami...kakakakaa :P

tunggu makanan je memang suka photoshoot :)

makanan still tak sampai lagi, snap pic lagi..hohoho

bila dah makan2 membesarkan perut yang dah memang buncit, tiba tiba kawan2 ajak pergi round2 cuci mata kat PUTRAJAYA..dengan itu, merantau lagi lah kami!weee

jum layan pic2 kami yang tak seberapa nih :)


suka jambatan nih..cun :)

kami budak baik..eh terperasan pulak :P

ok fine..aku takde dalam pic neyh :P

ini lah first time kot dating dengan dorang2 nih..memang syiok!

tiba tiba hati rasa nak ronggeng sangat!tension nak final exam!sob3 :(

nak makan makan plus lepak lepak plus gosip gosip dengan dorang lagi :)

akhir kata, SALAM PENGKAJI ALAM DARI KAMI, KANAK KANAK COURSE GEOGRAFI :)
WEEE~~

sem depan kita jalan jalan lagi ye
rindu!
gudluck exam sayang sayang semua!
pointer dekan k!
aku memang tak lah kan!
assignment pon tak siap lagi!kakakka
serius rasa heaven gila!
puiihhh :(
bubye ~~~

No comments: