Thursday, May 12, 2011

sahAbat?!

sahabat or kawan or geng mmg sgt penting dlm idop aku...kdg2 aku ase tanpa kawan hidup aku macam xde makne..sememangnya dorang la yg byk mgembirakan n menceriakan idup ak...even buat jahat or buat baek, sume nyer ak ase sgt fun..giler kan?tapi tu la yg mbuatkan aku ase enjoy mghadapi idop neyh...even kami kdg2 wat jht tp xde la jht ngat..nakal cket jek..heh....ap2 yg kami wat bsama sume nyer jadi kenangan pahit or manis dlm idop aku...n of cos aku xkan lupakan kwn2 yg ak syg sgt2...

bg aku, kwn2 la segalanyer dlm idop aku..tapi, bese lah adat berkwn, kdg2 bergadoh, kdg2 ad slh fhm.....tp yela, sume ni kami kne hadapi....mase ak skol dlu, slalo gadoh ngn kwn2, mase tu prangai cm budak kecik,dats why slalo je nk sensitif...biler pk2 blek,ase mlu plak..heh..


hurm,biler da form 6, ak cuba xnk gado sesama kwn2, aku xnak bermusuh ngn sesape...xnak bermasam muka ngan sesape...e2 jln terbaek....even org tu wt jht ngn aku,ak juz diam je,mls nk gado...kdg2 ase cam org bodo gk...tp e2 la sikap yg ak pilih selagi dpt mbuatkan ak bhgie....


emmmm, penah gak aku ase tersepit antara mslh 2 org, mase tu ase tension sgt,ase nak mati pon ader, tp sume tu settle ngn sendiri nyer n aku da xnak msuk cmpur dah, sgt myakitkan ati aku....tp its ok,sume tu da lepas...n ak da luper pown~~


skunk aku ader kwn2 yg sgt mbahagiakan aku n aku arap aku dpt kwn ngn dorg slamernyer.....baik buruk korg ak sngup terima, yela, ak pon bukannyer perfect sgt....HOPE KITER BHGIE SLAMERNYER KAWAN :) luv n misz u olss so strong ^^

No comments: